Wednesday, May 5, 2010

Happy 101 award


Nou, wat mij vandaag overkwam zeg.... een award voor mijn blog! Wat leuk. Dank je wel Corina!

Ik zie dat je mag zeggen waar je blij van wordt:

  • vrijheid natuurlijk (het is vandaag 5 mei, Bevrijdingsdag)
  • handwerken (en dat mag in alle technieken zijn, als ik het maar zelf mag doen!)
  • creatief bezig zijn
  • lezen van blogs van andere creatieve mensen
  • asperge-tijd (mmm, wat lekker is dat witte goud toch!)
Dan mag ik de award ook nog doorgeven. Ik volg heel veel buitenlandse blogs, dus dat is wat lastig. En ik heb eigenlijk nog niet zoveel "fans". En daarbij heeft Corina mij al een blog afhandig gemaakt (van Riet die ik ken van het frivolite-en en mij al heel wat tips heeft gegeven).
Dus helaas kom ik dan niet verder dan 1 persoon, maar die gun ik het dan ook van harte!
Eloleo heeft een hele informatieve blog met tasjes en veel tips. Erg leuk om te lezen.

1 comment: